Tuesday, September 27, 2011

Beg Doraemon

Tadi saya terajin menggodak beg saya
Buang apa yg patut
Huishhh... banyak betul sampah
pembalut cekelat...tisu..aiman punya keje la ni
Ni hasil tangkapan beg saya

1. Kunci umah parents
2. Kunci umah sendiri
3. Paper clips
4. Head band adik
5. Brooch
6. Wrist tag masa admitted beranakkan adik (hahaha..kat sini rupanya!!)
7. Hair clip minnie mouse adik (eceh..rambut pun jarang..ada hati nak klip!)
8. Booties adik
9. Kipas tangan jepun mari hadiah dari member
10. pen free
11. Duit raya aiman ngan adik (uwaaa..dok mengusung tak masuk2 bank lg nihhh)
12. Health booklet adik
13. Buku bank saya & aiman
14. Belen sweets aiman (yg lain saya dah makan hahaha)
15. Purse ihsan dari adik saya masa dia gi vietnam
16. socks (emergency boleh dipakai di kala sejuk or nak tutup kaki time solat -wangi hokeh)
17. multipurpose disinfecting solution utk contact lens
18. hand & nail cream (bila rajin je baru pakai)
19. bekas simpan contact lens
20. lilin (hah..mcmana blh ada dlm beg nih???)
21. mancis (ni pun tatau apsal ada dlm beg)
22. ponstan
23. camera
24. barang2 mencantikkan muka (lipstik & lip gloss yg dah bertahun2 dah umur dia dgn eye liner yg first time beli masa HO dulu..wakakakakaka...blh guna lagi ke???)


ish ish ish.....nak kena cari beg kecik je la pas ni..
beg besar kaluuuuu..banyak barang kasi sumbat jugaaaa...
dulu itu worang kasi masuk dia punya dslr juga dlm ini beg,
suruh kita kasi angkat....

***Dengan ini saya nak men-tag:
- h4ni3
- gB
-Sya
-mummy hanny (tiket parking punya pasal)

dengan soalan: apa ada dalam beg doraemon anda?? aaaah dgr gambar skali kalu boleh..hehe

nak tag babah aiman, dia tak pakai henbeg...


15 comments:

Abu Aiman said...

ececeh, mcm menjawab tag jer...

h4ni3 said...

err.. saya rasa barang2 dlm beg saya lagi banyak! hahaha

soulsearcher said...

suka suka..entry ini adalah entry hinting kat org nan atas tu beli henbeg baru di http://www.sooyaree.com hahaha...

Elyn said...

abu aiman:
self tagged..hahahaha

Elyn said...

h4nie:
nak tengok..nak tengok....bulehs? hehehe

Elyn said...

sya_zazoo:
takde maknanya.... hihohihohihohohio

soulsearcher said...

haha..sakit kepala leh mintak ponstan kak elyn *ngee

Elyn said...

sya_zazoo:
boleh boleh... no hal. sharing is caring...hehehe

cuNa said...

apekahhhhhhh ??? lilin ??? mancissss ??? wrist taggggggggg ???

Azira Mohamad said...

hahaha...
kamera pun kena sumbat kt dlm tuh..ish..berat tuh.

sy 70-200 nikkor..duk kat dlm beg. tak larat nk menggalasnya.
adeh~

Elyn said...

cuna:
yes...sila percaya.....haritu siap ada gunting, ngan measuring tape yg contractor selalu pakai tuh..ekekekeke

Elyn said...

azira:
tu la pasal... camera berat... nak shoot gambar cantik, tapi malas nk mengusung camera berat2 nih... ahaks!

gadisBunga™ said...

saya rasa kan...baik buang lipstick dan gloss tu. bukan ape...takut bakteria....hihihi

gadisBunga™ said...

ni kalau main tag2 ni best jugak kan??

Elyn said...

gB: tak sampai hati nak buang..hahahahaha

Related Posts with Thumbnails