.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haiyohhhhh...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ini mcm pun blh jadi iklan?
Ini mcm pun blh jadi iklan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
~Power mcm minyak dhob? Kesan 3x lipat?~
(tak paham sebenarnya mcmana kekuasaan 3x lipat tu! huhuhu)
.
.
.
.
.
.
Pastu ada gambar hero & heroin-heroinnya....bahagia gittewwwww.....
Siap ada dialog usik mengusik lagi....
.
.
.
.
.
Kita zoom sket....
.
.
.
.
.
.
.
.
Pak Ngah mampu, anda mampuuuuuuu????
.
.
.
.
.
Pak Ngah mampu, anda mampuuuuuuu????
Pak Ngah (68 thn) :
Biar kurang beras, jgn kurang tonik..(eceh peribahasa baru!). Tonik ni lelaki punya selera darling. Kalau dari dulu ada Tonik tenaga batin mcm ni, 4 dah bini abang. (ouhhhh u naughty pak ngah!)
Biar kurang beras, jgn kurang tonik..(eceh peribahasa baru!). Tonik ni lelaki punya selera darling. Kalau dari dulu ada Tonik tenaga batin mcm ni, 4 dah bini abang. (ouhhhh u naughty pak ngah!)
Bini no.1 :
Dah takdir, buat apa nak sedih. suami sayang dgn mak ngah. Dia mampu menambah. Mak ngah dapat cucu, dapat madu.. redha je lah.. Mak ngah nak payung emas... (alhamdulillah mak ngah yerrr)
Dah takdir, buat apa nak sedih. suami sayang dgn mak ngah. Dia mampu menambah. Mak ngah dapat cucu, dapat madu.. redha je lah.. Mak ngah nak payung emas... (alhamdulillah mak ngah yerrr)
Bini no.2 :
Sayang...makan sekadar perlu je tonik tu...!! risau saya abang kahwin lagi...(oh pak ngah, mak cik ani dah warning tuhhh)
Sayang...makan sekadar perlu je tonik tu...!! risau saya abang kahwin lagi...(oh pak ngah, mak cik ani dah warning tuhhh)
**pak ngah siap bg no tepon tu.... klassssssssss ko pak ngah...jgn marah ye pak ngah, mak ngah dan makcik Ani.........semoga berbahagia la hendaknya**
Nota kaki:
-dah takde cara lain ke nak iklan produk?
-perlu ke nk buat iklan mcm ni?
-produk ni dh di check kkm ke??
-kenapa kat paper sokmo ada iklan seangkatan dgnnya???
-kenapa org kita suka suki sgt iklan mcm ni?
-kenapa ada org blh pulak nk try benda2 mcm ni?
-pak ngah oh pak ngah...muncung mu sedepa......
-dah takde cara lain ke nak iklan produk?
-perlu ke nk buat iklan mcm ni?
-produk ni dh di check kkm ke??
-kenapa kat paper sokmo ada iklan seangkatan dgnnya???
-kenapa org kita suka suki sgt iklan mcm ni?
-kenapa ada org blh pulak nk try benda2 mcm ni?
-pak ngah oh pak ngah...muncung mu sedepa......
**Pruritus caladium----> itchy2 yam-----> miang2 keladi** voleh????
3 comments:
ni iklan kategori 18sx nih!
dah nampak macam fokus orang melayu ni ke situ je ye dak? isk, tak puas hati ni. nak kene bagi satu entry nih! *eh emo tetibe. :p
gB: kategori 18 xyz kottt...... dah memang org melayu yg rajin beli menda2 nih..huhhu
Post a Comment